MELLANDAGSREA !!

Vet ni vad som damp ner i min Postlåda idag då??

Jo! Nämligen VÅRENS KATALOG !! Nu har jag lagt en beställning på massor med kataloger så är det någon som vill ha en så Skickar jag naturligtvis som vanligt, Skriv ett mail, sms eller kommentar här så fixas de :)



MASSOR med Snyggt... Mycket spets blir det till våren.. *GILLAS*



SUPERSNYGGA Tights!

Men FÖRST ska vi klara oss igenom kalla vintern, vi har ca 3 månader kvar!!

Passa på att fynda på min MELLANDAGSREA!!

30 - 50 % rabatt på HELA SORTIMENTET!! Nu måste jag göra plats för vårens ljuva färger


Kommentarer
Postat av: Fia Rask

Jag tar väldigt gärna en katalog :) och krya på dig nu ordentligt ....

2010-12-29 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0