Hjälp!

Känner mig som världens sämsta mamma för ögonblicket!

Lydia har i stort sett slutat sova middag.. Sover väldigt sällan iaf, Men nu när vi varit på dagis två förmiddagar så har hon blivit skit trött så jag har låtit henne sova en halv  - 1 timme mitt på dagen.

Men nu somnar hon ju inte om kvällen istället :( Klockan är 21.30 och hon skriker, sparkar och vrålar och ser trött ut men somnar inte, så det är ett enda världskrig här hemma! (Hon brukar annars lägga sig 18.30)

HUR GÖR JAG?!?! Försöker man hålla henne vaken efter dagis så är hon ju som ett åskmoln mellan 15-18 istället :( O de funkar inte att ha en 2 åring uppe till 22 varje kväll i och med att jag är ensam typ jämt och måste få egen tid på kvällen till att plocka med allt innan man själv ska sova




Kommentarer
Postat av: Hanna

Inez sover fortfarande de dagar hon är på dagis... 12-13... Sedan somnar hon någon gång mellan halv åtta och åtta... Är vi bara hemma så är hon vaken hela dagen o somnar vid sex-sju tiden :) Hoppas allt är bra med er :) Kram

2010-04-20 @ 21:43:30
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0