Capri Collection och House doctor! Välkomna!

Jag har skaffat mig en Hobby!! Och snart kommer ni att kunna ta del utav den!

I dagarna kommer jag att bli färdig med det sista! Jag kommer att sälja Underbara kläder ifrån Capri Collection, det är en Dam samt en Barn kollektion och lantliga fina kläder som jag Älskar!
Jag kommer också att ha en del prylar, det blir lite smått och gott som jag köpte in på mässan från Danmark! Väldigt mycket fint och perfekta som julklappar!

Det kommer att gå till så att jag kommer ha detta som "hemförsäljning" Man får boka visningar och komma ett gäng glada tjejer! Antingen får man boka en visning här hemma i min lilla "Stationsbod" eller så kan man naturligtvis också ha en visning i sitt egna hem om man hellre vill det!

Det är Såå mycket fint och ett tips om  ni vill ha något nytt och fräscht i höst garderoben!
Vet Ni redan nu att Ni vill ha en visning kan ni skriva här eller maila på: [email protected]
Troligen börjar jag den 9.e Sept! Vill ni ha en katalog att kika i är det också bara att hojta till!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill väldigt gärna ha en katalog:)

2009-09-02 @ 22:09:49
Postat av: Bettan

Väldigt bra val av House Doctor tycker jag! :) Detta ser jag framemot!

Har själv gått i tankarna att fixa iordning en "butik" till mina kläder :)

2009-09-03 @ 08:11:10
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Annelie

Gud va roligt!! Massa fina kläder och mysiga färger..jag bokar gärna en tjejkväll i din mysbod här framöver..jag återkommer!! Kul!!

2009-09-03 @ 11:16:40
Postat av: Linda

Jag kommer också såklart, har redan smygtittat i katalogen på nätet,mycket fint!!!Skicka gärna en katalog för jag har inte sett barnkläderna med M!!!

LYCKA TILL

2009-09-03 @ 21:05:02
Postat av: Fia

Lycka till!

2009-09-04 @ 18:10:16
Postat av: Anna

Halloj! Katalog hitåt tack ;) KRAMAR

2009-09-04 @ 18:42:20
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0