Satan är int nå bra!

Hade Två visningar igår! Superkul att se så många bli positivt överraskade!
Kläderna Måste provas och kännas på :) Dom flesta verkar tycka om dom!

Skulle prova att ta kort på Lydia i en klänning bara för att sätta upp lite olika bilder på förslag! Lättare sagt än gjort med den ungen! En sån TEATERAPA!

   

Dagens Farfar kommentar: Jo jag kolla på fotboll igårkvälls.. Men den där SATAN han ä´nt nå bra alls int!!

Själv så gäspar jag bara jag hör ordet av Fotboll, men trodde att den där Satan var bra!

Ikväll blir det En helkväll med Göran!



Hejsvejs!

Och Glöm inte att ringa om Ni vill boka in en visning! Ett tips är att göra det snarast.. Alla Godingar försvinner fort och det finns inte en uppsjö av plaggen..!



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha Lydia är en flörtig liten dam hon lyckades tillomed charma mamma min på ica häromdan ;)

2009-09-10 @ 13:36:22
URL: http://eccee.blogg.se/
Postat av: EwE

ska du på bio? =)

2009-09-10 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0