Rattvagnen på nya äventyr!

Goddagens!

Vet ni vad min minsta dotter har gjort idag! Det var så här.. Jag hade lagt ut henne i vagnen som vanligt för en middagslur.. (Hon brukar somna själv på 2 minuter) Jag stänger dörren, sätter mig ner och går igenom en del papper, ringer ngt samtal och sätter på kaffe! Efter ca 20 min ser jag min "granne" RL stanna bilen utanför mig och jag står och glor i fönstret och undrar vad han gör.. Sen öppnar han bildörren också och jag står fortfarande och glor i fönstret!
Efter en minut kommer jag på! TÄNK OM DET ÄR LYDIA! Rusar ut i gaveldörren och där ser man! Den donnan sitter I SIN NYA VAGN MED RATT mitt på vägen...!
Hon har hoppat ur sin röda vagn, ur bältet och allting och rullat ut den nya vagnen mitt på vägen och dessutom satt sig i den utan att jag märkt ett dugg!

                               
Föresten! Barnvakt sökes! Någon frivillig? :)

Nu ska jag sova! Dödstrött!

Kommentarer
Postat av: alice

ja, jag kan :D om jag är hemma

2009-09-14 @ 23:32:09
Postat av: Maria Olsson

Men jösses vilken kreativitet den ungen har! Hoppas hon kan använda den till något riktigt bra när hon blir stor!

2009-09-15 @ 11:18:49
Postat av: Annelie..

Vilket fint kort på dina sötnosar!!!

2009-09-15 @ 11:40:40
Postat av: Anonym

hon tyckte väl hon skulle ut och köra bil!haha

fast läskigt också..:)

2009-09-15 @ 12:09:57
Postat av: Fia

Jag kan hjälpa till....måste väl låsa dörren då förstår jag...hahahahha

2009-09-15 @ 18:17:03
Postat av: Anonym

Ja jag är gärna barnvakt. :)det bästa som finns :) hör av dig bara!

2009-09-15 @ 20:22:12
URL: http://ehlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0