Råttbett och Svinkoppor och en kohäst!

Hej!

Idag har jag köpt en vagn! En till åt Lydia, gud så onödigt kan man tycka men jag behövde en smidigare vagn! Så nu står det FEM vagnar här hemma... Hmm Någon som vill köpa en syskonvagn?
Jag hade glömt att jag hade den där trehjuliga lite sportigare vagnen! Men denna har ratt och är Lydias Rally vagn! :)

Jag har för övrigt sett världens finaste häst!! En HÄST SOM SER UT SOM EN KO! Kan inte bli bättre!


Lydia stackarn har fått svinkoppor och har gråtit mest hela dagen.. Hon har stora blåsor i ansiktet och på händerna och en över hela fingret stackarn!

Evelina var här en dag efter att hon varit på Ica och köpt lite Lundgrens bröd som hon skulle ta med sig hem! Så när hon ska åka så märker hon att någon varit i hennes Ica kasse och tagit just BRÖD PÅSEN och gissa Ewes min när hon såg dessa tekakor.. Hon som är så kräsen!

 Rått bett på Varje smörgås! Råttans namn = Lydia

Nu ska jag läsa lite Alfons innan det är dags för Ensam Mamma söker!!

Hade för övrigt en trevlig visning idag! Dom som kommer säger oftast: OJJ!!! Det Här var bättre än jag trodde!!
KUL!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Bara jag...

Ha ha ha gud va jag har skrattat, vilka söta tekakor..du minns väll kanellängden på Ica..den tog vi till eftermiddagskaffe!! Så mummsigt så..och vilken fin häst, kortet som jag tog såg mest ut som hästen var utan huve!! :)

2009-09-13 @ 21:19:17
Postat av: Anna

Åh vad spännande men en ny vagn!

Jag är galen i barnvagnar och har en liten samling själv. Vad har du för vagnar i din samling? du kan väl lista upp vilka du har, vilken färg och vad du tycker om dom. visa gärna bilder också...



Kram Anna

2009-09-13 @ 23:20:36
Postat av: Hanna

Finaste Viggo :)

2009-09-15 @ 10:49:55
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0