Höstfint på Toaletten men underbara handdukar!

Dagens Bästa Köp: Ett renhorn att hänga mössor på ute i "butiken"

Har varit i stan en liten sväng med Thea och i bilen fick jag höra "Mamma nu får du inte bara säga Nej varje gång jag vill köpa något, utan ibland måste du säga Ja också annars hade jag aldrig följt med"

Så Dagens Thea köp blev ett Lotto av Elsa Beskow!

Har gjort lite höstfint inne på toaletten idag med Nya handdukar... Kärlek vid första ögonkastet!

   

BOKA EN VISNING! Är mysigt att komma och kika bara, Man måste absolut inte handla, som sagt så har jag det som en Hobby och för att jag gillar kläderna själv!

Snart är det dags för KlädBytardagen också! Om någon mer känner för att rensa ur garderober och leksakskorgar m.m. så är det bara att göra en liten anmälan till mig!

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Linda

Renhorn...passa dig... Annelie kommer att hänga i din affär för jämnan!!!!!Kanske jag får komma förbi en sväng nästa vecka o handla...annelie hänger nog kvar på hornet!!

Kram

2009-09-06 @ 18:26:04
Postat av: Annelie själv...

Ja jag älskar renar fjäll och dyl. så jag hänger gärna i min fina grann butik!! Så kom du bara Linda så ses vi snart!! :) så kan vi shoppa samtidigt!! Jag har redan sett ut en Julskjorta till Linus på julafton!!

2009-09-06 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0