Gårdagens Största Utgift!

Äntligen Sovit! Kändes som jag skulle kunna gå i ide där igårför jag var så slut! Var på Kommunalhuset från kl 8.00 - 21.00

Tråkigast igår var att min kära dotter Lyckades Naturligtvis spilla Festis på Kommunalhusets Dyraste grej.. Vad säger man?! Blev tvungen att betala denna summa, som Absolut inte var LITEN ska ni veta.. Många hundralappar fattigare!
Inte ens hälften av nypriset var det heller..Så här står jag med en BABYGREJ som jag absolut inte ens vill ha, och som jag vet att någon annan inte heller kommer vilja ha till ens en SJUNDEDEL av priset. Jag skulle kunna åka till Återvinningen med den!

Tråkigt! Det gjorde då att jag inte hade möjlighet att handla sen!

Nu ska jag rycka upp mig lite och åka på Höstmarknad! Sen ska jag göra lite mysigt inför en visning ikväll som kommer bli Jättetrevlig! :)

Kram!




Kommentarer
Postat av: Emy (johannas lillasyster)

heej!



Just nu har jag läst igenom HELA bloggen!



Du är så bra på att skriva!

Jag skulle vara helt slut om jag hade lika busiga barn som dig när jag blir stor!



Men det är bara en sak jag undrar: Vad är det för visning du har??



Kram

2009-09-27 @ 15:24:50
URL: http://emmyjonsson.blogg.aw
Postat av: A-M

Ni har ordnat en otroligt bra klädbytardag. Ni är otroliga som lägger ner så mycket av er tid på det här. Tråkigt att du fick betala för den dyra grejen. Som grädde på moset efter allt slit! Tack ska ni ha för en suverän klädbytardag!

2009-09-28 @ 07:38:31
Postat av: Anna

Hej!



Jag vet inte var det var för bebissak som du fick på halsen... Men jag säger bara Tradera! Verkar som man kan sälja allt där! Tvätta mojängen antingen i maskin om det går annars kan du köra med möbeltvätt som man sprejar på och dammsuger bort, brukar ta på det mesta. Och sen säljer du eländet så får du nog tillbaka åtminstone en del av utgiften!!!



Tycker du verkar skitduktig som har så många projekt på gång och dessutom hinner med dina ursöta barn på ett sånt toppensätt!



Kram Anna från Trollhättan

2009-09-28 @ 10:24:11
Postat av: Mamma Muu..

Men vänta här nu...fick du betala för nått som din lilla flicka hade spilt på..alltså det är ju inte sant!! Den människan måste ju antingen vara barnlös och ha noll förståelse för barn eller så är hon en hjärtlös j-l...nej fy för sånna säger jag bara!! Jättebra bytardag ni ordnade iallafall!! Hoppas du fick sälja mycket själv, efter den stora utgiften...Kram!!

2009-09-28 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0