En Mardröm! Jag skulle kunna KRÄKAS över allt jobb!

BLOD, SVETT OCH TÅRAR!

Jag skulle kunna somna ståendes, Spy skit över denna helg! Herregud va vi har slitit arslet av oss, Utan det minsta betalt!

Jag förvånas en del.. över hur vissa människor kan vara och bete sig när vi har jobbat i timtals med alla kläder och prylar för att folk ska få sälja och sedan packat ihop allt och så ÄNDÅ kommer människor och lämnar kommentarer som: "Jaså är ni inte färdiga än, då åker jag hem och äter lördags middag först"

TUSEN TACK till de tjejer som tänkte på oss och Kom med Kaffe, Erbjöd sig att åka och köpa mat, Sa något uppmuntrande eller bara visade tacksamhet! (Vilket dom flesta också gjorde! <3

En stor KRAM också till en Ängel som kom med ett JÄTTEFINT paket med ett handskrivet brev där det står:

Hejsan!
Nu hoppas jag att du sitter med fötterna på en fotpall och vilar ut efter en lång dag. Vi vill Tacka dig för att du ordnade denna Klädbytardag och hoppas att det ska smaka med en kopp varmt te. Kramisar!




Nu ska jag tok SOVA!

Kommentarer
Postat av: En vän...

Ja ni har varit helt otroliga, så bra jobbat!! Utan er var vi många många hundralappar fattigare...det är tur att det finns sådana som dig och Camilla!! Försök att vila ut nu och tänk inte ens på nummer och bokstäver...och tyvärr så finns det otacksamma människor överallt, fler än man tror, men dom flesta är nog så tacksamma för allt som ni ordnat!! Kramar!!

2009-09-26 @ 21:33:05
Postat av: en annan vän....

kan bara hålla med föregående talare...ni gjorde ett jättebra jobb alla ni tjejer som jobbat med klädbytardagen....de som klagar vet nog inte vilket jobb det faktiskt är....de kanske skulle prova att driva igenom en själva nästa vår.....tack en en gång för ert arbete!!!! Kram

2009-09-27 @ 09:06:57
Postat av: Marie Rönn (fd. Holzinger)

TACK! för en perfekt "barnloppis"!!!!



Förstår att det är mycket arbete för er, men det är såååå roligt att åka till H-sunda och köpa barnkläder när ni har organiserat allt så bra! Tråkigt bara att det inte fanns så många grabbar i Hedesunda som hade växt ur sina 98/104 kläder :-(

Kram!!!

2009-09-28 @ 13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0