En klänning med snurr! :)

Hejsan Svejsan!

Nyss inkommen efter en mycket trevlig stund ute i min lilla Bod!

Jag har fått mani på jackor.. Och inte jackor till mig själv utan Barn jackor! Fick för mig att jag skulle köpa en päls åt Lydia.. Eftersom att jag kom ihåg att Thea har en superfin päls sen förra vintern..
Det jag hade glömt var att tjejerna redan har en hel drös pälsar!!


Men visst är det väl fint!!

Har också köpt en BAKELSE JACKA till Lydia, jag är så nöjd över denna underbara jacka med strutluva och alla puttinuttiga detaljer!

                                                

Dagens Capri klädsel här på bloggen blir en Barnklänning som är så gullig, och med massa SNURR i :) Jättesöt till jul och ett bra pris!
Fin till svarta el gråa basplagg!



Nu börjar jag se i kors, så nu säger jag GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Amanda! Jag vill tipsa dig om en modeblogg som skriver om Caprikläder. Du kan ju åka lite snålskjus och länka henne eller nåt. Hon har bra många läsare.



http://nyheter24.se/noje/blogg/engla/



Puss & Kram från mig!!

2009-09-30 @ 15:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0