Smaka o kläm på Rattarna!

Gör som jag! Åk till Ica och köp Rosa Rattar!!
Oktober är pattarnas Månad och det uppmärksammas lite här och var nu tycker jag och det är SUPERBRA! Hem och Kläm igenom dom bara! Och kan du inte själv kan du ju alltid be någon annan om hjälp!  :p

                                    

Nu gör jag en Till efterlysning... Lydias NYA mössa är borta, röd och vit randig.. ÅH va tråkigt när ngt försvinner.. den fick hon av moster Evelina i veckan...

Thea har lekt med Felicia idag! Var så roligt när hon kom för det första hon sa var: Åh hade jag vetat att du hade en dryg lillasyster hade jag aldrig kommig :) Kul med ärliga människor!





Kommentarer
Postat av: EwE

Jaha... så nu är mössan borta. Då blir det inge mer köpande till denna slarviga familj nå mer...

2009-10-18 @ 02:08:07
Postat av: Amanda

Jag hittade mössan!!! :) I sandlådan ;)

2009-10-18 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0