Jag och Grynet på kalas!

Tjolahej!

Igår var jag på Bonde Söker Fru fest! Mycket trevligt!!
Men på kalaset var också Nanne Trollhåret Grönvall och självaste Prinsess Grynet!

                                 

Lite dumt att det knappt syns att Jag inte ens har peruk!!! utan att det kanske finns dom som TROR att det där stora håret är mitt!

Idag har jag laddat upp med massor av kläder ute i butiken!! Har snart sålt slut på alla "dekorations" kors också men fler är på ingång!

Idag har jag njutit av min vackra blombukett som jag fick av Johanna och Petra! Den är så FIN! Det ser så fint ut när man har en sån bukett på bordet och tänder lite ljus!

                                  

 Mormor mys med kaffe, glass och Pussel!
Valde en liten bild för mamma brukar inte gilla att vara med på bild ;) Även om jag alltid tycker att hon är fin!

Nu ska jag gå och sova lite, imorgon är en Ny dag och nya äventyr med mina små söta tjejer!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nä, jag såg inte att du hade peruk. Men den klädde dig. Snyggt med stort hår ju! Ses snart hörrudu!

2009-10-30 @ 00:03:38
Postat av: Linda

Man kanske skulle färga håret....

2009-10-30 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0