Ett mammahjärta till de två små som betyder allt...

Hejsan Hoppsan!

Fick ett meddelande av Camilla idag där det stod: Vi har fått en ros i tidningen!
Åh va glad jag blev! Sånt värmer... Tack!

Skulle kunna ta in på närmsta hotell vilken sekund som helst nu jag! Känns som man bor på en byggarbetsplats! Målning och sågspån överallt. Känns lortigt, fult och skitigt exakt på varje millimeter och en stor byggställning i hela trappen! Nedräkning tills detta blir färdigt!

Fick leverans idag på Kläder! Massa nya storlekar och det var verkligen på tiden! KOM OCH PROVA!!! :)  
Har tagit hem en ny kofta också som kommer på TISDAG!

Det börjar bli KALLT UTE! Köp en fin basker! :) Varm och fin i färgerna Creme och Tomtegrått!

                                       


Nu ska jag kika på Idol med min lilla skrutta Thea!



Kommentarer
Postat av: Annelie!

Vilket fint hjärta!!

2009-10-03 @ 10:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0