Alltid en upplevelse när man vaknar!

Gissa om man vaknade med en chock i morse!
Vaknar av att Lydia lever om som en bökande Gris i sängen och när jag slår upp ögonen ser jag bara RÖTT!
BLOOOD!!! Tänkte jag...!! Hjälp!! Har ungen varit ner och hämtat en köttkniv eller kanske hittat en rakhyvel i duschen kanske!!
Hinner fundera i ngn sekund tills jag känner den starka lukten...! Nagellack!!

Lydia har alltså hittat mitt röda nagellack i badrumsskåpet och lyckats få av korken och hällt ut allt lite fint i sängen, Även målat på min mage och armar och det går ju inte bort!!



Hinner lagom åla mig ur sängen för att slippa onödigt mycket färg på mig så får jag syn på att nedanför min säng ligger även Vällingpulver som spritt sig över hela sovrummet som ett fint vitt slipdamm ungefär!

Jaja, Söt är hon iallafall i sin nya racerbil tröja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha:D

2009-10-08 @ 22:39:22
Postat av: Anna i Gävle

vilken duktig dotter du har:) så kretiv ;)

2009-10-08 @ 23:29:58
Postat av: Anonym

ja vad säger man....du vet att du lever iallafall....hahahahaha:)

2009-10-09 @ 06:45:18
Postat av: kloka mostern...

har du hört talas om att man kan göra sitt hem mer barnsäkert... ;) Vill man inte låna ut sitt nagellack så får man väl låsa in det....

2009-10-09 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0