Nybakta bullar o svinkoppor!

Heeejsan!

Å idag såg jag kort på mina gamla jobbarkompisar som nyss varit på jobbresa i Monaco! Saknar vissa så fruktansvärt.. Nettan, Malin, Helena m.f !! Hade ju så grymt kul! Varje år åker företaget på långsemester/jobbresa och när jag jobbade där gick resan till Frankrike och New York

Jag ser förjävlig ut i ansiktet av mina svinkoppor! Men Bjuder ändå på en Dagens Capri klädsel med lite bildtrixning :)


Skön vit bastopp med 3/4 dels ärm  + en plommonfärgad jättemysig kofta med sammetsband fr Capri Collection!

Nu ska jag ut och helgstäda i butiken! Dammsuga och göra lite fräscht!
Eftersom det är fredag ska jag fresta er Bloggläsare med några nybakta kanelbullar på ett silverfat!
Dom doftar sååå gott! :)



Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Smittar inte dom??

2009-10-16 @ 19:05:20
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Amanda

nope! elle jooo.. om man petar på dom. Men jag har varit till doktorn o frågat o dom sa att de va bara att leva på som vanligt! Har haft dom i 3 veckor!

2009-10-16 @ 19:21:27
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Shit, nu blev jag sugen att se dina kläder. Koftan var ju jättesöt!!=)

2009-10-16 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0