Besök från Fjollträsk!

Tillbringat dagen med min vän Johanna!
Började med kafferep hemma hos mej med våra mammor/systrar och barn! Inte så ofta man träffar dom så det var riktigt kul och Johanna bor ju som sagt utomlands (stockholm..)

Underbara blommor fick jag också!

                                                       
Vi passade ju också naturligtvis på att prova lite kläder och för dom blev det lite shopping :)
och vi hade så hääär kul..

                           

KUL tyckte jag ända tills jag fick se att jag ser ju ut som en elefant brevid denna snygging! Jag måste ju skylla på något och denna gång får det bli klackarna ;)

På Återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0