Vild och Galen!!!

Någon har varit in i min garderob senaste veckan och krymt mina jeans!!
Jag vet inte hur detta har hänt, men alla byxor har bytts ut till en storlek mindre... för det är absolut Inte jag som mumsat i mig alla dessa centimetrar!

Jag får helt enkelt Skärpa mig och leva i Leggings en månad!
Dagens Capri klädsel är lite vild och galen!

                                    
GRYMT snygg tunika som passar lika bra på Nyår som på stranden i sommar!

En del plagg som varit Slut på Lager tidigare KAN komma in igen! Är det något ni sagt förrut att ni velat ha men jag sagt att det varit slut kan ni fråga igen! :)

Nu ska jag gå och rädda mitt nyinköpta Läppglans ifrån Lydias Tunga!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0