Snygg... Snygg... Snygg.. MMMM!!!

Säger bara... SNYGG..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Och Gissa vem som är Stolt ägare till den Nya skivan.. jo JAG! Den kommer ligga i tryggt förvar från barnhänder kan jag lova!

Något som däremot passar små söta barnhänder mycket bättre är Familjen Maileg som flyttat in hos oss! :)



Idag har jag haft världens mest slappaste dag! Insett att trötthet är som en Sjukdom, när jag känner mig trött då är det ju som att man är sjuk! Iallafall när man vanligtvis brukar både hoppa, studsa, prata och surra hela tiden!

Dagens tanke: Kommit fram till att min Onödigaste pryl är nog STRYKJÄRNET! Mycket få gånger jag använt denna finurluga grej som ska göra plaggen släta och fina! Saken är den att jag avskyr att stryka, kläderna blir ju fin av att bara hänga?! Eller stryker alla sina plagg även nuförtiden?

Dagens tanke nummer 2: Lydia är ingen bäbis.. Hon är en stor tjej som bestämmer allt bäst själv och har samma humör som sin mor.. Ok! Jag har insett det nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0