Så lite.. Betyder Så Mycket!!

 Världens Bästa Helg!

Igår hade Thea barnkalas, gick strålande trots att jag har svårt för spring, liv och stök här hemma men de var så söta barn så det gick fint! :)

Hade en trevlig lördagskväll också med visning..! Taaaack M för att du passade tjejerna! :)  Gick bättre än Bäst

                                                 

 
Jag fick bevis på att jag inte är någon konditor iaf! Theas stackars tårta blev inte så vacker! Men med lite övning kanske man vågar på sig ngt annat nästa gång!



Nu ska jag ta en Dusch efter dagens bravader!




Kommentarer
Postat av: mostern

men den var god :D

2009-11-22 @ 18:25:14
Postat av: Hanna

Den ser riktigt smarrig ut den där tårtan :)

2009-11-23 @ 21:54:39
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0