Hjärtefint till en Hjärtevän?!

SNART....!

Snart så kommer en Ny leverans till min lilla myspys bod!
Bland annat kommer jag troligen få in dessa Underbara Hjärtan!



Jag kommer även att få in Vackra speglar, Ljuvliga saftkannor, mysiga marchall hållare och Underbara lampetter!
Missa inte alla mina Nyheter bland kläder!

Ska också nämna att Lydia har "ätit upp" (?) mitt minneskort till kameran! Gissa hur snopen man känner sig när man ska knäppa kort och så står det "Inget minneskort" på kameran! Och när man frågar Lydia svarar hon ungefär med samma ordförråt som Mr Bean!


Kommentarer
Postat av: Erika

Va fint, snart hoppas jag att jag har några som jag kan ta med mig o komma o kolla i din lilla bod :)

Hade Thea roligt på musikteatern igår då? det såg så ut iaf :)

2009-11-10 @ 13:25:50
URL: http://eccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0