En dimmig morgon!

Vilken Morgon!

Theas första Gympa dag med dagis och vi bråkar i totalt 40 minuter om... VATTENFLASKAN!
Hon vrålar och påstår att hon inte har någon gympaflaska.. och jag säger att hon kan ha samma som hon har på Dansen.. Men den Duger inte! För den ska vara LILA MED TEXT PÅ!

Jag säger att Dansflaskan är perfekt.. Rosa och fin med sån där pluppgrej att dricka ur!
Efter ett samtal med Dagis så får jag rådet att hon får välja.. Stanna hemma eller om jag kan få henne till att tycka något annat duger!

Resultatet blir En gammal Trocadero pet flaska!

Slut resultat: Jag kommer aldrig mer lägga en krona på den där Hello Kitty!


Kommentarer
Postat av: EwE

Sådan mor sådan dotter..... oj oj oj :)

2009-11-18 @ 13:25:16
Postat av: mostern

det är bara föräldrar som vill ha "barn"saker, barn vill ha vuxensaker...såklart...inget fjant!!

2009-11-18 @ 18:13:09
Postat av: Anna i Gävle

underbart med barn :)

2009-11-19 @ 00:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0