Ännu en prövning i affärer!

Jag sitter här och smuttar på en otroooligt God Hjortronglögg och njuter av min vackra advents ljusstake!
Äntligen är den min...!

                                           

Jag har också gjort en liten Upptäckt! Var ut i min lilla affär för att jag ville ha något nytt fint på mig kände jag.. och vad hittar jag.. Joo.. en superdupersnygg Svart klänning som jag inte reagerat på förrut!



Har varit i Valbo idag och Shoppat lite och gulliga du A-L som gav tjejerna en varsin Tomteklubba så man får kika utan gnäll :)
Jag bestämde mig åter igen för att det var "Sista gången" jag är i stan med Lydia...
Först och främst gick jag in på Lindex.. Gick raka spåret fram till rulltrappan för att åka Ner med vagnen! Står och "jäklas" ett bra tag innan jag fattar att Lindex tanterna har kopplat om rulltrappan så den som gick NER förr går tydligen UPP nu!!

Då tappade Lydia tålamodet.. Efter att jag Svettig som en gris lyckats ta mig ner på nedervåningen hade Lydia ålat sig ur vagnen, sparkat av sig vinterstövlarna och försvunnit som en teskedsgumma! SOM JAG LETADE!!

Shopping-energin försvann och jag tog första bästa Hiss mot PARKERINGEN!

                                        MMM jag vet! Hon SER oskyldig ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah o vad det är skönt att det är fler än jag som råkat ut för denna rulltrappa blev bara så sur då jag upptäckte det ;)

2009-12-01 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0