Vad vore livet utan Alva

Har jag fått tinnitus eller åker Glassbilen efter min gata varje dag?
Melodin ekar i mina öron och varje gång frågar Thea om vi ska handla! Ingen mer än JAG som tycker det är Dyrt?

Vad skulle jag göra utan Alva! Åh så hon hjälper till med tjejerna, hon leker och donar och tar med dom  ut och fixar mellis m.m! En toppen tjej! Skönt med lite avlastning när man är hemma varje dag med dem!

Fick Tre nya tidningar idag! Kul med lite Ny läsning så här när vädret strejkar..



Igårkvälls gick jag ut och gullade lite med mina blommor så dom skulle få nytt liv igen.. även om jag troligen lyckats haft ihjäl de flesta... Massa vatten fick det bli och en och annan avknipsning med sekatören.. Så plötsligt mullrade det till på himlen och blev jättekonstiga färger...


Det slutade med spöregn... och där hade jag gått och burit kanna efter kanna med vatten...

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0