MJAU eller IPOD?

Nu börjar Rabarberns tid.... Och OJ va gott det är så här nu i början!
Ikväll slog jag på stort och gjorde både en paj och årets första Rabarberkräm! Smakade Ljuvligt gott!!

 

Det var slut lika fort som det var klart nästan...

Läste något riktigt "sjukt" i en föräldratidning igår...
Nu är det tydligen Inte bra för barnen med "djur och bondgårds pekböcker" heller..
Det står att de flesta vuxna och barn idag inte har sett en Ko ens, Tragist tycker jag! Dom skriver att det är en väldigt gammeldags värld och att ens mormor levde så och att tiden stått stilla i barnböckernas värld i 60 år!
Herregud!! Det är väl Trevligare att lära barnen säga MU, NÖFF, VOV och sånt än att säga: IPOD, MP3, och GOOGLA!

                              


Kommentarer
Postat av: Urban

Oj, det där ser gott ut! :)

2009-05-14 @ 22:51:16
Postat av: Grannen..

Herregud det finns väll inte trevligare djur en kor och grisar!! Världen är upp o ner det har jag sagt länge!! Muu Muu Nöff Nöff!! :)

2009-05-15 @ 13:26:14
Postat av: Anonym

hahaha jag håller med mina barn kommer då få forsätta med MUUUUUU

2009-05-15 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0