Mors Dag!

Mors dag!
Vilken Underbar dag det varit... Man har blivit bortskämd dessa två dagar med sån värme nu, man vill ju aldrig mer ta på sig långbyxor känns det som!

Idag har jag varit hos MAMMA med en liten blomma! Känns gulligt med Mors dag tycker jag.. Jag är inte en sån som brukar gilla sånt som t.ex Alla hjärtans dag m.m. men Mors dag känns annorlunda! Alla vi mammor är värda en egen dag då man kanske blir lite uppmärksammad! Och Tur har jag som har en sån fin o go mamma!

                                      

 

                                           JÄTTEGOD MAT fick vi som mamsen gjort!
 
Det finns många fördelar med vädret som är nu, men också en del små nackdelar..
Ett par av dem är att många mår sämre.. Små barn till exempel! Det har varit ett väldans gnäll på Lydia idag..
En sak också är att det är grymt svårt att få ungarna i säng! Man håller på i flera timmar med att lägga dom tycker jag, och inte kan det ju vara lätt att sova när det är jättesupervarmt och soligt i hela rummet.

Nu ska jag ut på går´n och jaga badleksaker, bollar, vällingflaskor, solhattar, godishalsband, foppatofflor och annat rammel som lyckats hamnat lite utspritt av någon märklig anledning!

Föresten... KOLLA vilka fina Liljekonvaljer jag fick igår Dom luktar sååå gott! En favoritblomma faktiskt, vit och fin! :)

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0