Ska testa nya bältet och njuta av en bonde kalender!

Då var det Torsdag, den spännande dagen i livet...!
Från att vara total Lantis så får man chansen att glänsa på Stureplan för en kväll! Inte illa för en hemmakär människa som jag! Men det ska bli en Upplevelse och det tackar Jag Alice för!

                                          

Jag ska nu försöka få ordning på hår, skor och klänning och försöka akta mig så mycket jag kan ifrån Lydias kladdiga små fingrar och sen bara vänta på första bästa barnvakt!

Det blev JAG som fick "äran" att vara chaufför och köra bil till Stockholm.. Hmm, HUR ska detta gå.. Nåja! För det första gäller det att försöka få tyst på Alice och sköta körningen själv.. Känns som det blir bäst då...

                                       
                                          

                                                             Alice till vänster och jag till höger..


Thea kom hem från dagis nyss med ett paket åt mej.. och ropade i hallen:
TITTA MAMMA jag har gjort en "Bonde söker fru kalender åt dej..."
Men tyvärr Thea, det var inte Bönder, det var Jägare...

                                      



Kommentarer
Postat av: Grannen...

Vilken fin kalender!! Sån skulle jag också vela ha med alla snygga bönder!! Från när och fjärran...:)

2009-05-28 @ 15:54:13
Postat av: mostern

ja, jag tror också att det nya bilbältet kommer att krävas för att ni ska få en säker resa...;) Hon har visserligen KÖPT en körkortsbok men jag tror inte det egentligen räcker för att bli en bra co-driver...Ha lagom kul nu....:)

PS: gullig kalender, tänk på att det är tanken som räknas...

2009-05-28 @ 17:04:48
Postat av: Anonym

mysigt ni ska ha:D..

2009-05-28 @ 17:47:58
Postat av: Urban

Shit! :)

2009-05-28 @ 18:14:50
Postat av: m´s granne

Vilken ide jag fick, kanske borde smyga på min granne och knäppa lite kort. Blir nog en bra kalender som jag kan göra lite pengar på.....så jag får mitt kök någon gång!! Annars låter det mest "jag ska köpa traktor för pengarna" ska jag förboka ett ex åt dig??

2009-05-28 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0