Nedräkning till Torsdagens äventyr!

Äntligen är den nästan Klar.. Torsdagens Outfit!
Jag har ju fått den stora äran att få följa med Alice (Svensson från idol för er som inte förstår) till Stockholm på en mycket trevlig utekväll!
Nattklubb i Stockholm hör väl inte till vanligheterna i mitt liv men det ska bli grymt spännande!
Så nu jäklars ska här övas på att gå i klackar må ni tro! Jag som är en sån "gympa sko tjej" ska försöka få till en någolunda gångstil i dessa härligheter.

                                    

Moster har varit här ikväll och besiktat mina kläder och jag fick mycket väl Godkänt tror jag.. och hon är faktiskt kräsen!

Jag räknade Ungarnas skor idag! Fick en chock!
Lydia har 28 PAR SKOR!!! och Thea har 15.... L har ju då också ärvt en massa av T också.. Så jag får skylla på det.. plus att några par är kvar efter min mormor hade skoaffär också! Men jag gillar barnskor...

Jag gick på stan häromdagen... Tänkte att jag skulle kika efter en Ny klocka.. finns många fina såna nuförtiden och man kan ju ha dom som smycken! Man kanske skulle köpa en här.. Gratis påsättning och allt! ;) 
                                    
                                   

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Urban

Blir nog fint det där med Stockholm. Ha så kul!

2009-05-26 @ 23:22:35
Postat av: Bettan

TACK snälla du! Behöver höra såna ord nu!

Envis som jag är så ger jag inte upp i första taget.. Men visst hade de fått gått liite fortare. Anna är SUPERBRA som konsulent!! hoppas du läser Anna

Hur gick det med klänningen? Får vi se en hel outfit-bild sen? :)

Bokar inte Karin nå nytt datum får du fixa några shoppingsugna brudar! Eller de kan du ju göra ändå vett ja'

Ha de riktigt kul i stora staden imorrn nu!



Hej svejs!

2009-05-27 @ 08:58:27
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Maria Olsson

Skorna blir perfekt. Ha en underbart rolig kväll!

2009-05-27 @ 14:52:51
Postat av: Anonym

ja varför inte när det är gratis, jag menar sånt brukar ju kunna kosta skjortan annars!(öh?..)hahahaha(;

2009-05-27 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0