Jag väljer sovmorgon före Göken...

Kristi Himmelfärds helg! .. Låter ganska fint faktiskt.. heter det så föresten?
Igår var det Gökotta för en del.. och även för mig och min släkt fast enligt lite egna traditioner :) Vi brukar nämligen träffas kl 9 på morgonen vid fäbodstugan och äta frukost och ha picnic på gräset!
Inte alls min stil att Tvinga mig upp före kl 6 på morgonen bara för att höra en Gök!




Idag har Lydia lärt sig något kul! Nämligen att göra Grimaser!



Inte dåligt va!!

Nu väntar jag finfrämmande från Söderfors! Och det ska bli Superkul att äntligen träffa min Anna!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men vilken helt underbar bild!! :)

Uppdukade stenen såg inte helt fel ut den heller.



Ha en trevligt helg!



Ps. är de kyrkis på tis. som vanligt?

2009-05-22 @ 14:25:49
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej på dig gobit!! :) Så himla roligt att träffa er och jag bara älskar att läsa din blogg. Då får jag alltid ett leende på läpparna! KRAMAR

2009-05-22 @ 18:21:41
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast helst göka före sovmorgon...:-)

2009-05-22 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0