Jag såg en sommarcykel...

Hejsan!

Har precis var på Kyrkis och fotat tjejerna! Det gick Över förväntan...
Tänkte att en syskonbild skulle vara fint eftersom jag inte har någon sån.. men det var lättare sagt än gjort..
Lydia satt inte still många sekunder...!

Jag såg en Sommarcykel igår... En mycket trevlig syn utanför min häck (alltså inte röven...)



När jag kikade närmare så låg där i RÄKOR och en BAGUETTE!


Kanske någon som tänkt kalasa till det lite så där på Lilla Lördan... Vem vet!

EN UPPLYSNING KOMMER HÄR till alla föräldrar :)

Kom GÄRNA till Klädbytardagen i Församlingshemmet i Hedesunda på Söndag mellan kl 10-12 och fynda: Kläder, Cyklar, Leksaker, Barnvagnar, Fritidsartiklar, NYA kläder, Gungor, Mammakläder, Tonårskläder, Saker till hemmet, Spel och filmet m.m. m.m. Det är MASSOR med säljare och hundratals grejer!

   

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh så söta flickorna är! :-)

2009-05-07 @ 14:32:07
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0