En riktig prinsesskväll!

Vilken kväll! Det var en riktig upplevelse igår att få vara med om något sånt där!
Make up store hade en VIP kväll på Rose i Stockholm, en kampanjfest för Bronzedkollektionen kan man säga.
Här är några bilder ... :)


Utan jackan...

 


Jag och självaste Anna Book! Jag kände mig som en lång GIRAFF breve henne.. Fattade inte att hon var så KORT!!
Fick tyvärr världens fulaste min bara för att jag pratar samtidigt som Alice knäppte! SYND!

Jag hade iaf en väldigt trevlig kväll.. Jag var som på små moln, fick rätt som det var syn på världens största fat med Choklad tryfflar! Just denna sekund önskade jag att jag hade haft en liten matlåda med mig och smygit med några hem!! Dom var ju AP GODA!



Bilresan gick bättre än jag trodde, vi Överlevde! Men fy f-n va bilar det är i denna stad, filer hit och dit och de flesta verkar ha egna kör regler..

När vi väl gick till Rose så möttes man upp av hur många fotografer som helst och där försökte jag se allt annat än chockad ut... Och försökte gömma mitt paraply så gott det gick.. Jag var den ENDA som hade paraply!! Har man inte sånt i Stockholm?
Det blixtrades här och där och jag nästan tyckte synd om Alice som lära stå bredvid mig.. Liksom HUR van är jag att ha en snygg hållning!
De känsidar jag såg bl.a. var.. Daphne Leon, Blondinbella, Lulu Carter, Elin Lanto, Anna Book, Johanna Graffman, Claudia Galli, Sibel o Velvet m.f
Nej nu ska jag ta på mig träskorna och gå ut och vattna lite! Vi hörs!


                                     

Kommentarer
Postat av: mostern

snygga ni är då :)

2009-05-29 @ 19:38:23
Postat av: Linn

Vilka snygga brudar!!! =)

2009-05-30 @ 08:43:21
Postat av: magnus

Haha. Anna Book!!! Tjatade hon länge innan du lät henne vara med på bild:)

2009-05-30 @ 11:49:07
Postat av: Anonym

Har du ingen bild av dig och Alice tillsammans? Verkar som ni haft skoj kul!

2009-05-30 @ 21:13:41
Postat av: Ida

jättesnygg klänning =)

2009-05-31 @ 17:50:59
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0