En helg med slit och en bortskämd katt!

Godkväll!

Helgen tog kol på mig så jag har inte ens orkat skriva en enda bokstav i denna blogg! Jag förknippar fortfarande vissa bokstäver med olika människor..

Efter mycket slit och och långa dagar så tycker jag ändå att det blev väldigt lyckat! Och vad glad man blir när folk kommer fram och säger att man ordnat det bra! Det värmer...!

Vilken samarbete vi tjejer hade! Jag, Camilla, Bettan, Kerstin, Maria, Evelina och Alva! Trots att det blev en Lördagskväll/natt i ett församlingshem, så hade vi ju ändå humorn med oss! ;)



Ni som inte var där... Ni måste komma i höst! Både som säljare och som köpare!

Stort Grattis till Våran lilla Smulan Som fyller 1 år idag! :) Jag visste inte om det men så kommer gulliga grannen med paket och allt så då måste vi ju fira!



Stort paket fick hon!! Både pengar och leksak! Kan ju inte bli bättre för en sådan underbar katt!

Idag var Jag i stan och gjorde en MYCKET bra investering.. Va nöjd man känner sig när man gjort ett bra köp, som kommer väl till användning dessutom!

Och köper man något nytt så har min mamma lärt mig att man måste sälja/kasta minst två saker och det har jag också gjort förstår ni...!
Jag sålde iväg Min Bilstol Acta Graco Cosmic och gjorde även där... en Mycket bra affär!



Nu ska jag stänga av Tv.n Får ont i både huvud och öron av det här skrålet ikväll.. Inte ens min godispåse var rolig att äta bara för att tv programmet var så dåligt!

Godnatt mina nära!

Kommentarer
Postat av: carola

åh om ida berättat tidigare:)

Har massa jag vill bli av med, får väl komma i höst då..



Va kul att det gick bra,.bra jobbat tjejer..

2009-05-12 @ 23:27:16
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

kommer gärna då..

Kläder växer ju de små ur hela tiden..



Gillar din blogg jag med:)..färgerna så klart...

Ska kika runt lite och se hur du har det..



sov gott

2009-05-13 @ 23:40:47
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0