Helvetes natt!

Vilken Natt!
Hade mitt mammaliv varit ett jobb hade jag sagt upp mig för längesen, vilken Lön man borde ha!
Jag kom i säng strax efter 12 igår, och efter en halvtimme hör jag hur Thea vaknar och börjar gnälla och klaga... Jag rusar dit och hon säger att hon vill Kräkas! Så SPLASCH kräks ungen...
När jag passerat Mitt sovrum på väg till toan så sitter naturligtvis Lydia rakt upp i sängen- klarvaken! *YES* Ja har lyckats typ...

Med Thea så vet man ju aldrig.. Hon är ju lite lurig så där för oss som känner oss... Hon Kräks OFTA om man säger så.. Jag lägger mig igen bredvid Vildast och försöker vila lite men som alltid när någon har spytt ligger man ju bara på helspänn och väntar på nästa gång...

Proceduren upprepas efter 1,5 timme och Thea säger att hon är rädd och så säger hon plötsligt: "Tänk om jag dör!!!"

Då gick det upp ett ljus i mitt lilla huve.. Hon har alltså NU förknippat vanligt magont med att ... Känns misslyckat från min sida att hon hört hela den här historien.. Sen prata jag med henne och så Lyckades vi somna strax efter kl 3 inatt...  Men i morse var hon som vanligt igen, så någon magsjuka var det troligen inte. Hon drömde säkert att hon hade ont i magen och trodde hon skulle dö.. Sen tvinga hon fram spyor.. som så många ggr annars!

SHIT va folk är hurtiga på morgonen här framme i brunn :-) Jag gick ner och koka kaffe strax efter kl 7 och då gick det förbi en del hurtbullar, sen kl 8 gick det två st med BARNVAGN! Hur lyckas dom komma ut så tidigt tro :-) Duktigt iaf!

Nu ska jag sporta till mig lite och göra ngt vettigt! Det är ju Freeedag idag och jag Längtar till ikväll! :-))

Kraaam Am

Måste bara visa en bild som jag tycker är riktigt kul, som jag faktiskt tagit själv ;)


In Action!

Kommentarer
Postat av: erika

Ha en bra dag amanda! :D

2009-03-13 @ 11:24:31
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: maria

MOHAHAHA vilken jäkla bild :)

2009-03-13 @ 13:04:35
URL: http://wanersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0