Babben och Gynning och kaffet i Vrångstrupen!

Idag har jag hurtat 7 kilometer i mina nya hurtskor! Och dom fick mycket väl Godkänt! Va roligt det är när vägarna börjar torka upp och man kan ha vanliga skor igen!
 
Thea är och leker med Elvira idag igen :) Dom leker Mycket bra dom två..!! Min lilla tjej är en mogen tjej!!
Jag och Lydia har varit ute och hoppat i vattenpölar... En mycket spännande upplevelse för denna lilla dam som inte upplevt denna aktivitet förrut.

Hur ska man roa sig denna Lördag då när det inte är någon Melodifestival längre! Ett stort plus är att BABBEN börjar igen! Jag ÄLSKAR Babben!! Glimten i ögat och fruktansvärt rolig! 

                          

Min Kusin Betty är också rolig.. Dom borde ha ett program tillsammans ist! HUR bra skulle det inte låta: "Betty o Babben"
Eller kanske Babben och Bettan!

Läste några kommentarer på Alices blogg igår och höll på att sätta kaffet rätt i vrångstrupen! En lustig figur har skrivit att jag skulle vara lik Carolina Gynning på en bild OCH! ska man skratta eller gråta.. Människan har i mina ögon en såå härlig personlighet, Rolig tjej som är sjuukt vacker sen hon färgade håret Brunt!

                     

Någon likhet finns inte MEN med lite större Pattar, lite mera hår, lite större Läppar, och lite skånsk dialekt och en sjukt stor drös med prat så kanske likheten skulle sitta där till slut!!!!


Kommentarer
Postat av: betty svensson

haha babben och bettan ;)! Grymt.

2009-03-21 @ 17:09:39
Postat av: Vanadesse.

babben e sjukt klockren ^^

2009-03-21 @ 22:11:41
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0