Toppluva.... säger ni så?

Hejsan!

Vilken helg...! Började i fredags med Stenmark... mmmm säger jag då bara...!! Sen i lördags så kunde man njuta av Scotts o piloter och så avslutar vi helgen med Gunvald... Då kan man inte klaga!

                                                                         
Min Fläskpannkaka blev inte som jag förväntat mig idag :) Jag är ju ingen super kock direkt och glömmer alltid saker i ugnen. Det som hände var att pannkakan förvandlades till en hel bergskedja med lustiga färger på topparna! Men inte så tokig i smaken..!

                                  

I lördags när jag var vid Ip så var det en kille som sa till mig: Vilken snygg Toppluva du har då!
Hallå tänkte jag.. När växte den här karln upp... TOPPLUVA! Vilket ruskigt töntigt namn! :-) NÄR sa man toppluva senast liksom...! =o)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min pappa säger toppluva :) Eller töppluva :) Så det ordet hör man ganska ofta :) Kram

2009-03-09 @ 08:05:21
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0