Sällskap till Älgbitarna i frysen...!

Hej!

Nyss tittat på Rosing på 5..an och ... Nej tack.. Jag skulle aldrig vilja "dejta" denna människa!
Förstår inte varför någon som hon har ett sådant program på Tv och vad som gör att folk tittar?
Människan är för det första så fruktansvärt konsgjord och rent av ful.. Jag tycker inte om att prata illa om folk och försöker undvika sånt.. Men i detta fall så går tyvärr inte det!

Nog om detta! Jag väntar på ett program som ist heter: "Vem vill dejta Michael Persbrandt" eller nå.. Då skulle det bli lite Kvallité över det hela!

Idag var jag ute på världens längsta promenad, trodde aldrig att jag skulle ta mig hem!
Snön yrde och det blåste hårt och kallt och småvägarna var oplogade. Det var som att skjuta en bänk framför mig när jag drog vagnen!
När jag närmade mig rondellen så kändes det som jag var Anja Persson som var på väg att ta Sm-Guld eller nå.. Men VAR HADE PUBLIKEN tagit vägen, INGEN stog där och ropade och viftade!!! Däremot kom en stor Buss och stänkte ner mig och min fina röda vagn totalt.

Mina bullar Gjorde succé igår tror jag.. Till och med så exklusivt så att min kära Idol Kusin var tvungen att baka exakt likadana och visa på sin blogg! ;) Så nu kan ju hon och jag fjäska med bullar till Herr Ottosson när vi ska träna där! :p

Blev lite bakning för mig idag också.. Lär ladda upp i frysen känner jag! Ligger bara några Älgbitar där, och dom måste ju få lite gott sällskap!



Kolasnittar med en exklusiv bränd kant!



Mina små toktroll ikväll innan nattningen!

Nu ska jag ta och röja lite här innan jag ska ta och sova eller innan någon ringer mig så jag inte ens hinner lägga mig :) För då kan det bli sent i säng.... igen!....

Kram o natt!

Kommentarer
Postat av: mostern

äre nån som fyller snart eller...? eftersom att du bakar så här varenda dag ;)

2009-03-10 @ 22:43:54
Postat av: Hanna

va duktig du är o baka :) själv bara packar man o pluggar :) KULJUL.. inte direkt :) Hoppas allt är bra med er.. Kramar

2009-03-11 @ 11:56:57
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mostern: Näää Ingen aning.. kan ju va bra att ha när de snöar ;)

2009-03-11 @ 20:49:16
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0