Sexiga brudar och en liten åsikt...!!!

Hej hopp!

Min Kusin Betty borde vara med i Parlamentet Hon är SJUKT rolig!! :) Finns nog ingen som kan hålla sig för skratt när man pratar med henne...! "sexiga brudar med en liten smula av BÖG" haha det är Alcastar det ;)
Melodifestival i full gång.. Vinet flödar och VEM håller då JAG på!! Jo EMD.. Kan låta lite omoget, men SÅ är fallet..

OCH jag var i Valbo idag och shoppade en heeeeeeel del...  Och jag har en liten Åsikt! Visst är det ROLIGT när man handlar i en fin liten butik och får antingen en fin påse eller ett fint inslaget paket (fast det är till mig själv) halva nöjet tycker jag..

 Ett album jag köpte till mig själv.. fick jag i detta silkespapper med bokmärke! PLUSPOÄNG!

 Köpte några meter av en fin spets idag också och TITTA så grymt fint det blev till en av mina "kak kupor" :)

Har  varit på 45 års kalas ikväll och ätit en vaansinnigt god Mousse tårta! Självklart hade jag glömt kameran hemma till min stora besvikelse! SÅ SYND! Ni får kika i kusin Bettys blogg ist: www.svenssonbetty.blogg.se

Avsllutar med en ful(l) vardags bild på MIG



KRAM O HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej min vän!!! Hoppas allt är bra med er!?!? Har ni tid att ses något i veckan?! Jag jobbar dag då, så det kanske skulle passa?! För det blir väl inget kalas förrän i helgen?!?! ;) KRAMIS från Linköping... Ps. Jag höll också på EMD!

2009-03-14 @ 23:01:22
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Bettan plättan

det är det hemliga receptet för ett bra bidrag i melodifestivalen ;)!

2009-03-15 @ 10:59:18
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0