Stack huvudet i ett glas med mjölk...!

Hej!

Hemma igen efter en Trevlig fjällsemester!

Idag har jag ont i varje liten led och muskel som finns i denna kropp! Var ut på en Lång skotertur igår och det är verkligen helt otroligt hur jag lyckas spänna mig.. Full koncentration typ.. En blandning mellan att vara livrädd och tycka att det är jättekul!
När vi var högt högt uppe på fjället var det som att sticka huvudet i ett Glas med Mjölk! Det var bara vitt vitt vitt.. och isandes kallt



Det gäller att Klä sig VARMT! :)

Tråkigt var att tjejerna blev sjuka igen :( Båda blev jätteförkylda och Thea hade jätteont i öronen på lördagsnatten... Men det är väl sånt man får räkna med när man är borta med barn. Så min moster fick vara lite barnvakt och testa på Småbarnslivet igen! :) Det gick galant vill jag lova... Med lite Play Doh deg roade dom sig en bra stund!

Möttes hemma av lilla gos katten som varit ensam hemma dessa dagar! Men blivit Väl ompysslad av Bästa Alva som fick vara kattvakt! :)

Nu är det nattning som gäller av två små barn som är Glad över att få vara hemma igen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Halloj!

Ni har kommit hem ser jag. Hoppas ni haft de bra trots kyla å snö!

Både jag och Edit snuvar och ha oss.. Jättekul! =(

Vet inte alls vad det var för infall det blev med Edit. Äter lite mindre nu, men det kanske inte är så konstigt att hon inte äter som innan då hon typ vände ut och in på sig! Lillgumman =)

Kram

2009-03-30 @ 08:45:02
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: mostern

jo, takterna sitter i än...

2009-03-31 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0