Rallybrudar och pippande katter... festligt!

Hej!

Vet ni vad! VI ÄR FRISKA och det måste ju firas, eller hur! Ikväll kanske man ska lyxa på med en vaniljbulle och en kopp kaffe, blir nog trevlig sällskap till Familjen Annorlunda!
Föresten har det blivit ett av mina "måste se" program.. Man bara gapar och undrar hur dom över huvud taget står ut och själv blir jag helt svettig av att bara se programmet! :)

Eftermiddagen spenderade jag med Thea hos frissan och hon klippte av en HEL decimeter.. Det kan man kanske inte tro när man ser att hon fortfarande har flera meter hår kvar.. men hon hade Jäättelångt hår!

Gick därifrån med en mycket nöjd dotter med grönt och lila hår...! SÅÅÅ fin

 

Vad tycks? Blir ju skönt för mig att slippa skrik och grin varje morgon för att det är massa tovigt!

Har hunnit med en timmes promenad ikväll och då mötte jag mina föräldrar som informerade att min KATT låg och pippade med en annan katt mitt på vägen *GAAAAH* Jäkla katt... Ingen som är sugen på kattunge? ;)
Kan vara bra för katten att få en kull ungar har jag hört...!

 Världens finaste snällaste.. Älskar barn och är sällskaplig och go! Väldigt hemtrevlig katt!!

Ikväll ska jag försöka lura hit min kära vän för att se RALLYBRUDAR som jag äntligen fått hem i brevlådan! Har varit sugen länge på att se den och Äntligen har den kommit ut på dvd!
 

Nej nu blir det lite sagoläsning innan tjejerna ska sova!



KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte inte den filmen var så bra.

Blev grymt besviken!

2009-03-17 @ 10:11:51
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Betty Svensson

HAHA kolla vad lydia njuter av eran kram XD NOT

2009-03-17 @ 16:52:44
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0