Att handla med barn som blir kissnödig och hungrig.. KUL

Godförmiddag mina nära...!

Trött som Leif GW sitter man här och försöker få lite Energi! Jag ska till Valbo idag faktiskt!!
Mamma och syster skulle ut på Äventyr och dom kommer inte undan utan mig vill jag lova.. och jag TROR faktiskt dom drar sig lite för att fråga mig innerst inne.. För dom får ju två vilda yrväder på köpet då också som blir hungriga, kissnödiga, bajsar på sig och kräks ner sig m.m. Men jag hoppas turen är med mig idag! Annars brukar jag låtsas i affärerna att jag "inte känner dom där ouppfostrade ungarna" haha och så får dom röja runt och skrika!

Thea blir troligen hemma hos Emmsan och leker så det blir bara en att hålla ögonen på! *puh*

Vaknade av mig själv i morse före kl 6.. Fast att jag lagt mig efter 1 inatt.. Kände mig skapligt pigg Sen TJOFF slog tröttheten till iaf! Varför blir det alltid så!!!

Tänkte visa de fina kläderna jag köpte i Uppsala åt tjejerna i onsdags! SÅÅ nöjd och gillar skarpt när dom är lika :)


Var till mamma och pappa och åt igårkväll och det var så fruktansvärt god mat...! ska nog aldrig mer köpa fryst lax utan bara köpa färsk.. Priset är egentligen ingen skillnad och smaken är väldigt mycket godare med färsk!


Gott var det vill jag lova... Gissa vem som satt kvar längst och mumsade..

Lydia satsar ALL sin energi på att klättra, upptäcka, springa, undersöka och pilla på ALLT och ingenting på språket.. Och när man är van sedan tidigare med en som pratat väääldigt tidigt så får man ju för sig att L är sen i språket men har nu insett att hon inte är det... Thea pratade 2 ords meningar när hon var 17 månader och kunde alla namn och bilmärken m.m. Men L hon lägger Energin på att ÄTA och undersöka!

Vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0