Tunnbrödrullen i högsta hugg!!

Jag är mycket piggare idag men man blir ju helt matt efter en magsjuka! Känns som en ångvält har kört över mig. Det ända positiva i detta är att man faktiskt tycker man minskat något kilo haha! Men det lär man väl äta upp inom 1 dygn!

Ikväll blir det förberedelser vill jag lova...! Något smarrigt ska det bli....

Nu längtar jag tills snön smälter och våren kommer...! Sitter uppe hos mamma nu och kikade på några kort från Gökottan förra året! Vi har haft Gökotta uppe vid mamma och pappas fäbodstuga det senaste åren! Riktigt trevligt vill jag lova! Men vi gör inte som alla andra.. utan vi ger oss iväg kl 9 på morgonen och inte lika tidigt som alla andra galningar! :)

                         
Hittade ett kort också som jag kan bjuda på.. Sitter med tunnbrödrullen i högsta hugg! Mat är livet!

Fick ett Jättefint kort på posten idag av Jeanette och jag blev Såå Glad...! Det är så roligt med personliga kort och hälsningar, lyser upp vardan rejält vill jag lova!

Nu ska jag ta och leta på mammas mobilladdare så Lydia slarvat bort innan vi kan bege oss hemåt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS på 25-årsdagen =)

Kramar

2009-03-19 @ 07:51:58
URL: http://hannizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0