Totalrenovering på gång...

Ett Mirakel har inträffat i mitt hus och jag bara Måste berätta!

I Natt var det min tur.. vaknade kl 3 av att jag mådde så vansinnigt äckligt Illa.. Sen var toalettstolen och jag bundisar hela natten.. Fy så hemskt det är med magsjuka! Ångesten inför att spy är hemsk och man sitter med gråten i halsen och hoppas på att man ska överleva typ! MEN jag mår faktiskt bättre redan nu men fasligt trött..

Och det är NU miraklet kommer... Thea leker på annat håll idag och jag har Bara Lydia hemma och det är inte så bara det heller..
Medan jag låg på soffan en KVART hade hon hällt ut en pipmugg med blåbärssoppa i soffan, rivit sönder två biblioteksböcker, smulat sönder en smörgås på köksstolen samt målat med blyerts på mitt vita skåp i hallen.

Jag insåg att huset kommer totalrenoveras av denna lilla krabat inom en timme om jag inte kommer på en brilliant Idé! Och Smart som man är så mindes jag att jag har en gammal Teletubbies film liggandes som Thea gillade i den åldern...

Skeptisk var jag... Lydia sitter ALDRIG still, hon hatar böcker, tv och andra lugna aktiviteter men gjorde ett fösök...
1 2 3 4 så dök de underliga figurerna i blått rött gult och grönt upp i rutan och LYDIA SITTER KLISTRAD!
Hon rör sig inte ur fläcken, säger inte ett PIP och bara tok glor på tv.n...

Gissa vem som ska beställa hem varenda Teletubbes film som gjorts....  Dagen är räddad!


Kommentarer
Postat av: betty

du menade, ditt liv är räddat ;) ? så mkt som hon gråterxD

2009-03-17 @ 16:53:15
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Elena

Godmorgon =)

2009-03-18 @ 08:37:52
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Betty Svensson

men nej det kan jag ju inte XD Tajta små barnkläder på mig ? nänä XD där går gränsen :D plus att de är ju lydia som är kändis not you biatch XD

2009-03-18 @ 15:01:39
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0