Har man ingen gris kan man alltid köpa sig en gris...!

Hej!

Thea verkar frisk och troligen var det bara en inbillning det där inatt, men dumt att hon är så duktig på att Spy så där när hon vill..

Jag har en gris till Salu... Fast den är tyvärr väldigt dyr! Jag har redan två så jag säljer min tredje och sista gris nu på nätet... Den är i Dansk design och kommer fr IB Laursen och kostar 450:-


Idag blev det stor rensning i Theas rum, och smart som man är så gjorde man det i SMYG... Kastat massa fula plastgrejer och dock saker i rosa som jag har retat mig på länge nu.. Så härdanefter ska jag försöka be folk att köpa nå annat än leksaker när dom fyller år.. Eller leksaker är OK om de är rätt grej.. jag är tyvärr kräsen.. som ni kanske vet!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa nya numret av Land! Kan det bli bättre tro...! Står om Per Morberg i detta nummer.. Någon mer än jag som avgudar hans matlagningsprogram "Vad blir det för mat?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten fundering? Är det inte dina barn som ska tycka om leksakerna och inte du?

2009-03-13 @ 18:15:52
Postat av: erika

Ha en riktigt bra fredagskväll! :)

och hälsa dina små söta barn!

2009-03-13 @ 18:21:22
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: Hanna

2009-03-13 @ 18:30:05
URL: http://hamael.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du som nu skrev utan namn.. JO Visst är det så, men dom gillar sakerna jag köper också ;) TUR VA

2009-03-13 @ 18:49:36
Postat av: Johanna Jonsson

Hej gumman,vilken fin gris den skulle nästan jag vilja köpa...hmm. Per Moberg,jag är ute vid tullgarns slott och målar i ett hus,ser Per Mobergs hus från fönstret, skulle inte vara helt fel att få komma in och äta lite där =)Hoppas ni har en mysig helg! Kram

2009-03-13 @ 18:54:08
Postat av: IDOLBETTY!

DÄR ÄR MIN MAIL :D:D LÄS MIN BLOGG OCKSÅ ALLIHOPA :D

2009-03-13 @ 21:55:49
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha, guud va skönt att du är noga med typ leksaker! Jag har byggt upp någon slags rädsla mot att mitt framtida hus ska vara fullt av glittrande, plastiga, låtande leksaker... Ävn om jag inte är i närheten av barn så kan jag ändå tänka på just såna saker, haha! Väldigt skönt att höra att du har samma tankebana. För visst finns det helt grsäliga leksaker???

2009-03-13 @ 23:20:02
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0