Egen odling av Björnmossa!

Goddag!

Va Effektiv jag känner mig idag, såna dagar gillar jag!!  Har hunnit med mycket på kort tid  :)
Blev bl.a storbak av olika bullar! Inte dumt.. men blir svårare för mig att gå ner i vikt! För tar man en kopp kaffe så kan man ju alltid ta en bulle också ;)

                      

När jag hade knytit ihop att påsar och skulle ut i förrådet och frysa in dessa så upptäckte jag en mycket snuskig sak... Jag fick för mig att öppna Kylskåpet där inne och vad fick jag Se.. JO en Smörgåstårta från december, samt en HEL chokladtårta + en stor skål grädde! GISSA om det var lurvigt!! ;) Det var grönt och grått och luktade riktigt härligt må ni tro... Man kunde nästan tro att jag börjat odla egen björnmossa eller nå..!

Förr i tiden gjorde barnen kor och grisar av kottar och tändstickor...!
Idag gör barnen datorer och mobiltelefoner av papper.. Thea kom hem från dagis idag med en ny mobil till mig... Den var i orange papper! Vad säger man.. Utvecklingen går framåt!

Nu har jag precis gått en promenad runt Berg och ska förbereda lite Kyckling till kvällen!

kram o hej!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad goda bullarna ser ut! :-)

2009-03-09 @ 16:56:08
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom där bullarna ser riktigt goda ut =) Själv har man tillbringat dagen på Öppna Förskolan o sprungit runt på stan och letat efter utebyxor till Jesper :) Hoppas bullarna smakar :) Kramar

2009-03-09 @ 18:00:10
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Men guud vilka smarriga bullar!! Ska ta mig i kragen och baka jag med. Fredrik fyller snart.

Bakar väldigt sällan och det är väl bra på sättochvis.



Vet ej om LG E300 finns i andra skärmtum än 13,3. Vill du ha större eller?



Syns imorgon!

2009-03-09 @ 20:45:51
URL: http://gustavpers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0