Det är inte alla som får chansen att dela säng med en kofot.....!

Goddag!

Vilket tråkigt väder vi har, Gråkallt och flyger lite snöbus i luften!
Jag längtar till Vååren nu, till solen tittar fram varje dag och fåglarna kvittrar och barnen springer ute i gummistövlar och plaskar!
Och tänk när man kan FIKA ute då..!! Det finns väl inget som är så trevlig som att fika ute!
När jag var liten så var vi ofta ute på utflykter på vårarna.. och fikade alltid ute hos dom man var hem till!
Minns när vi var hemma hos min Kusin Magnus.. Gick ofta dit och fick fika på bron.. Drack saft ur nå Bruna plastmuggar med vita prickar och jag kommer riktigt ihåg hur mysigt det var!

Idag har jag inte gjort mycket.. Thea gick över till Vilmer och lekte i en snöhög alldeles precis och jag har en fläskpannkaka i Ugnen!
Mamma var förbi och sa att Vi får äta Tacos där ikväll! LYX! En sån mamma man har... Skulle nog inte klara mig utan dom.. Så fruktansvärt snälla och hjälper mig så mycket med tjejerna och bjuder på mat och Bryr sig verkligen!

Nu ska jag ta tag i övervåningen innan maten blir färdig! Lydia är expert på att leka hemmafixare som ni redan vet..
Alltid lika spännande att veta vad man har bredvid sig i sängen när man vaknar.. (och det är inte lika spännande som det låter!! ) I morse vaknade jag med en såg 2 cm ifrån näsan och nedanför vid fötterna låg en KOFOT! Ungen har alltså släpat dit en såg och en kofot!

Ha en Trevlig dag! Återkommer..!!

                                 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!! Hur är det med er?!?! Ja visst skulle det vara skönt med vår!!! Längtar också, men om möjligt saknar jag er ännu mer!!! :) Kram

2009-03-08 @ 21:30:09
URL: http://annaspoints.blogg.se/
Postat av: Jenna

Fin du är på bilden !! :-)

2009-03-10 @ 10:26:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0