En annorlunda metod för bikinilinjen!

Vilken Sommar

Det har blivit några dagar nere på Stranden nu och det har gått bättre än förväntat.. Ungarna är rätt nöjda där!
Dock har man ju fått köpt både en elefant och en haj och trehundra glassar och en del annat också bara för att få lite lugn och ro och slippa att hela stranden ska få höra en kör av Skrik från min lilla picknick filt! (och det är ingen änglakör jag pratar om då...)

Lydia kör sitt egna rejs fortfarande, Idag snodde hon en dubbelsmörgås från någon annans kylväska och igår kissade hon på någons filt! FY VA RUSKIGT PINSAMT DET BLEV!
Men men...  Är man så här glassig som på bilden så är man..



Ikväll när vi satt och åt så började Lydia plötsligt skrika och fladdra med armarna så jag tittade dit och då Sitter Ungen med en VISP i munnen och Vispen har liksom snurrat in sig i tungan och fastnat!!! Jag hade kunnat tokskratta ihjäl mig samtidigt som man blir alldeles matt! Hon Är som Emil i Lönnerberga!



Va många det är som har tatueringar... Tänkte på det idag på Stranden! Verkar vara så att har folk gjort EN så gör dom oftast fler! Ganska roligt att titta på såna men inget jag skulle passa i.
Det här slår väl nästan alla rekord...



Eller så här i bikinitider så kanske man ska tänka på bikinilinjen ;) Vad sägs om denna metod!!



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Urban

Hahaha! Din unge verkar för cool. Sen var ju bilderna på tatueringarna också rätt roliga.

2009-06-30 @ 23:28:57
Postat av: Sofia

tokskrattar Shit vad rolig Lydia verkar vara! Mack-tjuv!!!! asg



Sista tatueringen var ju skitrolig!! Jag skulle inte heller passa i tatuering tror jag, inte min grej alls.

2009-07-01 @ 01:06:37
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Ida

jo, gör man en tatuering så fastnar man oftast o göra fler.. jag har blommor på magen, sen blev det muffins på benet o körsbär på handleden. Lilla jörgen tatuerade sig i fredags han, Så nu är han en "cool kille" :p



En sån där gräsklippartatuering har min killkompis, men är dock en smurf som sköter klippningen då *hehe*

2009-07-01 @ 22:47:30
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0