En farlig tid i stan har börjat.. Jag håller mig i byn!

Vilken fruktansvärt GRÅ dag! Man blir ju nästan så man klättrar på väggarna av detta regnande!
Men!! Man kan ju alltid försöka liva upp stämningen lite själv.. som att mixtra lite med hår och smink är ju alltid kul! Är man tjej så är man..
                                

                                   

Fula ner sig är ju också rätt spännande!
Eller så livar man upp stämningen genom att ha Ostkroks-kalas med katten...

                                 

Lydia har iaf kommit på att Kattungarna är Levande!! Och det var ju inte så bra.. Just nu har katterna fått känna på både hur det är att leka Golvmopp och hur det känns att vara en fotboll..

                                  

Nu börjar den här Farliga tiden för mig i alla affärer.. Alla REA skyltar börjar dyka upp och plötsligt så tror jag att allt är typ Gratis och att jag kan handla HUR mycket som helst (även sån jag kanske inte ens vill ha) Så kommer man hem med tio kassar av Onödigt som jag kunde ha låtit bli men lära köpa bara för det satt en 50 % lapp på plagget! 
Tror det är bäst jag håller mig hemma i byn tills den farliga Rea perioden inne i stan är över!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, men fyy på detta väder!!! Så less nu.

Blev 2 baddräkter i olika strl. 50:- st så jag kunde inte låta bli.. Dessa röda lappar du skrev om! haha

595:- fick jag ge för overallen, har ju kostat 1195:- så jag tyckte jag gjorde ett fynd.



Hörs

2009-06-14 @ 21:04:54
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag har shoppat på POP:s rea o Vincent´s rea =) Vincent´s rea kommer jag att besöka fler gånger denna vecka... Helt underbara skor =)

2009-06-15 @ 20:25:04
URL: http://hannizjansson.blogg.se/
Postat av: daniella

asså OMG lydia är sååå sööööt!!!!!!!!! älskar hennes ögon också så jävla gullig unge du har asså :D thea är också jätte söööt :D!!

2009-06-16 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0