Funderar på om jag blivit lam i foten!

Jag fick nå fel i min fot igår! Den är liksom bortdomnad.. Så inatt vaknade jag två gånger i panik av att jag trodde jag lära amputera den! (okej.. liite överdriven)
Jag gick runt barfota igår först på gräset och det var verkligen IS-kallt och sen hoppade jag i badet och där var det över 40 grader varmt.. Sen hela natten hade jag som sockerdricka i foten! Och fortfarande lite halvdålig känsel.. Skit skumt!

Thea hade en kompis här idag och det var en väldigt pratglad sådan! Helt plötligt säger kompisen:

Det är synd om mamma som får steka maten varje dag, pappa gör ingenting han bara rakar sig och borstar tänderna :) Han skaffade ett jobb för att slippa steka mat varje dag!

Idag såg jag sommarens första ORM! Skulle precis böja mig ner och plocka en blåklocka och så bara Prasslar det till framför mina träskor och jag HOPPAR TVÅ METER BAKÅT OCH SKRIKER OCH FLAXAR!! EN SVART ORM!!!!!!

                                      

Nu väntar ett glas Rosé i kvälls solen!

                                  

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vilken fin orm! Väldigt bra kort.

2009-06-21 @ 22:02:56
URL: http://larsols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0