Saft utan socker är som fruktsallad utan frukt!

Hej!

Vilken Piss dag!! Så otroligt kallt, blött o tråkigt ute!

Imorse envisades Lydia om att hon var stor nog att hälla i sin fil själv.. Jag släppte på tyglarna en aning och lät henne prova.. Men fy så grymt drygt det är när det inte blir som man vill! Hon börjar hälla.. Fil överallt UTOM i tallriken.. Och inte slutar hon hälla heller...

                                      

Dagen har tillägnats ute i "Trädgården" (Får man säga så fast man knappt har en enda levande buske eller träd på gården?) Iklädda i regnställ och gummistövlar!
Idag planterades min fina "Stam syrén" som jag köpt för presentkortet jag fick av min kära vän ANNA o hennes familj!



Efter ett tag går Thea in och utbrister: "MAMMA - DET ASREGNAR UTE!! HUR KAN DU TRO ATT BARN VILL VA UTE DÅ!!"



Kattungarna har också växt på sig! Dom börjar faktiskt bli riktigt söta nu..



Fick föresten en saft i min "Goodiebag" när jag var till Stockholm på galej med Alice.. (Antingen såg jag barnslig ut.. eller så fick alla saft?) Vet inte riktigt vilket jag ska gissa på!

En Ny smak från Fun Light och den var allt annat än God! Antingen är det något med Fun Light som gör att jag dömer ut den.. Att den saknar socker möjligen? Jag gillar socker... Socker är naturligare än sötningsmedel!
Men det var iaf en saft med smak av Smultron och Vattenmelon! Ser god ut, låter gott, men.. Köp den inte!

                                             

Kommentarer
Postat av: Ida

jörgen köpte hem den saften, men den smakade ju ingenting.. =/

2009-06-04 @ 17:18:40
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Hanna

Idag fick jag hem min spegelbyrå och den är superfin.

Nu ska jag bara måla om den så den blir antikvit/grå och slipa den så den för en gammeldags look!



Sen efter några månader när jag sparat ihop pengar ska jag sälja den och köpa en riktig som jag vill ha. Dom är så dyr så jag lär spara ett tag tills dess.



Jag älskar antik möbler!

2009-06-05 @ 00:30:36
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0