Grävlingsattack och lyx cirkus!

Hallå!

Sa jag att jag vunnit en Cirkus biljett? Ja det gjorde jag nog... Jag Visste att det var en räv begravd i denna lilla biljett som jag hämtade ut idag! Jag kom ju fram till att man inte kommer Långt på EN ynka biljett utan måste då köpa minst EN extra för Thea kan ju liksom inte gå ensam...
När jag hade hämtat ut MIN biljett så beställer jag ytterligare En Barnbiljett och fick en smått chock när jag skulle betala den... 365 Kr!!! Alltså TREHUNDRASEXTIOFEM kronor för en BARN biljett till cirkus! Så nu har jag Världens högsta förväntningar och hoppas på Elefanter som kan prata och Giraffer som kan jonglera med äpplen och clownbebisar som kan hoppa studsmatta ...

                                                   

Jag och Lydia var till Vinnersjö idag och hälsade på Maria och Felicia!

                                        

Vi tog en långpromenad och spanade in alla vackra vyer! Rätt som det var höll vi på att bli attakerade av en hel grävlingssläkt Eller så var det en mamma med ungar! Jag försökte komma på hur jag skulle göra om den största skulle börja jaga mig..

                                     

                                                    
Varför vägrar man ha snodd i håret när man har världens längsta lugg?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Du måste blivit lurad på Theas biljett. Jag betalde 240 för Wilmas biljett. För ni ska på cirkus maximun i gävle, va?



Kolla hemsida får du se. http://www.cirkusmaximum.se/biljetter.html



Lycka till!

2009-06-02 @ 10:55:11
Postat av: Anna

Halloj! Herregud vilka priser det är på cirkus nu för tiden! Vad kostade det när vi var små?!?! Hur är det med kissarna då?? Fortfarande pojkar eller? ;) Bilder, tack!!! hi hi Kram på er

2009-06-02 @ 18:53:40
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0