En Mammut mitt på skogen!

En sån dag!

Kalas igår hos min syster Evelina som fyllde år! Så då fyllde man på kakförådet i magen rejält vill jag lova, känns som man klarar sig hela vintern!
 
Thea var på Rallycross för första gången igår! Hon hade haft Skitkul enligt henne själv och med sig hem hade hon massa bilder på bilar och nu är det ett enda prat om brinnande bilar och rosa bilar och allt va de nu var!

Idag blev det en dag i skogen.. En utmaning kan jag säga!
Jag laddade en korg med ett stort Kexpaket och hemgjord Körsbärs saft så att man skulle hinna plocka lite bär iaf!
    

Thea knäppte också lite kort.. Och vips!!! Så fick hon syn på en MAMMUT!!! eller NEJ jag menade MAMMA!!
Men tyvärr fel vinkel kära barn! En stort Stjärt där i bakrunden var väl inte så vackert!




 Det blev både Blåbär, hallon och smultron faktiskt även om vi inte plockade så mycket för att Myggen hade tänkt ha mig som middag!



Nu ska jag ta och koka andra omgången av hallonsylt sen blir det Godnatt här i Station!

Kommentarer
Postat av: m

hm hur gör jag nu..

ett bär i ena handen och dom andra på stråt..

hm

;)

så söt hon är

2009-07-28 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0